לתרומות EN
ערים בתכנית מחשב נייד לכל מורה
 

אבו סנאן - ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לאנגלית

 

תכנית" ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לאנגלית" הושקה בינואר 2018 ובמסגרתה יקבלו המורות והמורים לאנגלית בישראל מחשבים ניידים והדרכה מקצועית של 120 שעות . מטרת התוכנית החדשה היא לחלק בשנים הקרובות מחשבים ניידי ל13,000 מורות ומורים לאנגלית.


שליטה באנגלית ברמה טובה, במיוחד בעידן האינטרנט והסביבה הגלובלית שבה אנו חיים , היא כיום תנאי בסיס להשתלבות במקצועות רבים בשוק העבודה להתנהלות יומיומית בתחומים שונים.

 

הצטיידותם של המורים והמורות לאנגלית במחשבים ניידים תאפשר להם לשפר את הוראת השפה , להשתמש בעזרים חזותיים וקוליים שונים , להכין מערכי שיעור , ולאתר באינטרנט חומרי לימוד שונים .כל -זאת – כדי לאפשר להם להקנות לתלמידיהם ידע ומיומנות בשפה הנחוצה להצלחתם בהמשך החיים.

 

התוכנית מתבצעת בשיתוף עם הפיקוח על הוראת האנגלית ומינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך . חלוקת המחשבים הניידים למורות ומורים לאנגלית מתאפשרת בזכות תרומתן של קרן אתנה וקרן וולפסון ובזכות השותפות ההדוקה עם הקרן לקידום מקצועי של ההסתדרות המורים, בנק מסד , משרד החינוך והרשויות המקומיות שבהן מתבצעת חלוקת המחשבים.

 

המחשב הנייד אותו מקבלים המורות והמורים כולל 3 שנות אחריות ותמיכה טכנית בין השעות 8:00 -18:00 , יחד עם חבילת תוכנות מיקרוסופט . כל מורה ומורה שעומדים בכל הדרישות והמטלות של התוכנית ומשתמשים במחשב הנייד , יקבלו את המחשב לבעלותם לאחר שלוש שנים.

 

בבתי הספר משתמשים בתוכנית מותקנים אינטרנט אלחוטי ומקרנים .

 
לתרומה