לתרומות EN
ערים בתכנית מחשב נייד לכל מורה
 

אבו סנאן - ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד

 

מסגרות החינוך המיוחד בבתי הספר בישראל מגן עד י"ב נותנות מענה לתלמידים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך תוך שאיפה מתמדת למצוינות אישית וארגונית הן במסגרת החינוך המיוחד ובתכניות השילוב של תלמידים עם צרכים מיוחדים במסגרת הבית ספרית הרגילה.

במסגרות הלימוד של החינוך המיוחד מלמדים מורות ומורים הנותנים מענה לילדים המשולבים הן בחינוך הרגיל והן בבתי הספר של החינוך המיוחד, ובתי חולים .


קרן אתנה מעניקה למורות, למורים ולגננות לחינוך המיוחד "ארגז כלים דיגיטלי" הכולל מחשב מסוג אייפד ((iPad בשילוב הדרכה מקצועית של 120 ש"ש. באמצעות האייפד וההשתלמות יכולים המורים לחשוף בפני התלמידים את העולם הקסום של הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאפשר לתלמידים אלו לתקשר עם הוריהם, מוריהם ועם הסביבה, לסייע לצמצם פערים לימודיים, להנגיש עבורם חומרי לימוד ולחזק את כישוריהם החברתיים.

 

בבתי הספר לחינוך מיוחד המשתתפים בתוכנית מותקנים אינטרנט אלחוטי  ומקרנים .

 

לצפיה בסרטון מרגש המספר את סיפורם של תלמידים בחינוך המיוחד שהחלו לתקשר עם בני משפחותיהם לאחר שלמדו להשתמש באייפד. 
הצפיה בסרט מאפשרת להבין כיצד בעזרת השימוש באייפד בעזרת הנחיית המורות, אנו יכולים להשפיע על עתידן של כל כך הרבה משפחות מיוחדות וחיי ילדיהן. לצפיה בסרטון לחץ כאן

 

לצפיה בדבריה של מרים אוחיון מורה לחינוך מיוחד בבי"ס לוטם לחינוך מיוחד ומנחת מורים לחינוך מיוחד בהשתלמויות המספרת על חשיבות התכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" וההשתלמות למורות במסגר התכנית לחץ כאן 

 

לצפייה בסרטון המתאר שילוב אייפד בחינוך המיוחד בביה"ס אשכולות וכרמים בעיר ראשון לציון לחץ כאן

 

"האייפד הוא תרומה אדירה למורים. מאד חשוב שכל המורים יעבדו עם הכלי הזה ויקבלו אותו כמתנה. זה משפר, זה מקדם, זה הופך את המורה למקצוען יותר ולמעשה מאפשר לתלמידים שלנו – ובכלל לתלמידים – להיות חלק מהעולם הגדול, חלק מהמאה ה-21, עם כל הטכנולוגיה הקיימת מסביב - להיות חלק מהמהפכה הזו".
עינת בן-דוד, מחנכת ורכזת תחום התקשוב בביה"ס בלקינד לחינוך מיוחד בראשל"צ


 

 
לתרומה