לתרומות EN
 

ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לאנגלית

 
ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לאנגלית

תכנית" ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לאנגלית" הושקה בינואר 2018 ובמסגרתה יקבלו המורות והמורים לאנגלית בישראל מחשבים ניידים והדרכה מקצועית של 120 שעות . מטרת התוכנית החדשה היא לחלק בשנים הקרובות מחשבים ניידי ל13,000 מורות ומורים לאנגלית.


שליטה באנגלית ברמה טובה, במיוחד בעידן האינטרנט והסביבה הגלובלית שבה אנו חיים , היא כיום תנאי בסיס להשתלבות במקצועות רבים בשוק העבודה להתנהלות יומיומית בתחומים שונים.

 

הצטיידותם של המורים והמורות לאנגלית במחשבים ניידים תאפשר להם לשפר את הוראת השפה , להשתמש בעזרים חזותיים וקוליים שונים , להכין מערכי שיעור , ולאתר באינטרנט חומרי לימוד שונים .כל -זאת – כדי לאפשר להם להקנות לתלמידיהם ידע ומיומנות בשפה הנחוצה להצלחתם בהמשך החיים.

 

התוכנית מתבצעת בשיתוף עם הפיקוח על הוראת האנגלית ומינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך . חלוקת המחשבים הניידים למורות ומורים לאנגלית מתאפשרת בזכות תרומתן של קרן אתנה וקרן וולפסון ובזכות השותפות ההדוקה עם הקרן לקידום מקצועי של ההסתדרות המורים, בנק מסד , משרד החינוך והרשויות המקומיות שבהן מתבצעת חלוקת המחשבים.

 

המחשב הנייד אותו מקבלים המורות והמורים כולל 3 שנות אחריות ותמיכה טכנית בין השעות 8:00 -18:00 , יחד עם חבילת תוכנות מיקרוסופט . כל מורה ומורה שעומדים בכל הדרישות והמטלות של התוכנית ומשתמשים במחשב הנייד , יקבלו את המחשב לבעלותם לאחר שלוש שנים.

 

בבתי הספר משתמשים בתוכנית מותקנים אינטרנט אלחוטי ומקרנים .

 
לתרומה