לתרומות EN
 

מייסד ונשיא העמותה - אורי בן-ארי

 
מייסד ונשיא העמותה - אורי בן-ארי

  • אורי בן-ארי הינו מנהל עסקים גלובלי מנוסה, בעל ניסיון של כ- 30 שנה ביזמות ובניהול ברמות בכירות בעסקים ובתאגידים, העוסק בפיתוח תכניות אסטרטגיות ותוכניות שיווקיות חובקות עולם. בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני (MBA) במנהל עסקים. במהלך שנות עבודתו, פעל בניהול עסקים ופיתוח שווקים בארה"ב, במרכז ומזרח אירופה, בהודו, בישראל ובמזרח הרחוק.

  • במסגרת תפקידיו, היה אורי שותף לצוות הבכיר בשתי הנפקות של חברות ישראליות מובילות בתחומן ב-NASDAQ (ב- 1999 עם אינטרנט זהב, וב- 2004 עם נס טכנולוגיות) ובעשור האחרון היה מעורב במעל עשר עסקאות של מיזוגים ורכישות של חברות באירופה, ארה"ב, ישראל והודו.

  • אורי הינו מומחה לנושא "ערים חכמות". בשנה האחרונה אורי מטפל בהפיכת ערים לערים חכמות (SMART CITY) באמצעות מתודולוגיות שפותחו על ידו בשילוב עם מודלים של אוניברסיטאות ומכוני מחקר מובילים באירופה.

  • אורי גם מלווה כיו"ר או כחבר דירקטוריון וכיועץ אסטרטגי לפיתוח עסקים גלובאליים, מספר חברות טכנולוגיה עם פתרונות בתחומי טכנולוגיות מידע לארגונים, אינטרנט ותקשורת סלולארית, בחלקן הוא גם משקיע ובעל מניות. אורי עוסק גם ברכישות ומיזוגים של חברות פרטיות.

  • במסגרת התרומה לקהילה הקים אורי עמותה להעצמת מורי ישראל במסגרתה מוענקים למורים בישראל מחשבים ניידים והדרכה מקצועית. אתר העמותה. www.athenafund.org.

 

 
לתרומה