לתרומות EN
 

סיכום פעילות שנה"ל תש"פ – עם הפנים קדימה

 
אין ספק, ששנת לימודים כזאת עוד לא הייתה בישראל מאז קום המדינה. יחד עם זאת, פעילות קרן אתנה המשיכה לקדם את החזון להעניק "ארגז כלים דיגיטלי" לכל מורה בישראל. 
 
במהלך שנת הלימודים תש"פ חילקנו "ארגז כלים דיגיטלי" למעל ל 1,890 מורות ומורים, מתוכם מחשבים ניידים ל-340  מורות ומורים בחינוך הרגיל, ואייפדים למעל ל-1550 מורות, מורים וגננות בחינוך המיוחד ב-49 רשויות.  כל מורה קיבלה מחשב ניד/ אייפד, 3 שנות אחריות ותמיכה טכנית, 120 שעות השתלמות, גמול השתלמות, מדפסת אלחוטית, תיק למחשב נייד/אייפד, ובנוסף אינטרנט אלחוטי ומקרן בכל כתה. 
 
אנחנו בקרן אתנה מברכים את המורות והמורים על הצטרפותם לתוכנית, ומודים לראשי הרשויות, לשותפינו האסטרטגיים – הסתדרות המורים, בנק מסד ומשרד החינוך, ולתורמים לתוכנית, שאפשרו לנו להגשים את החזון שלנו. 

תמונות מטקס וחלוקת מחשבים ניידים בזמן הקורונה
שותפי התכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" והמורים ברשויות השונות 


חלוקות מתוכננות לשנת הלימודים תשפ"א

 
במהלך תקופת הקורונה פנו אלינו ראשי רשויות, שביקשו לצייד גם את המורים והמורות שלהם ב"ארגז כלים דיגיטלי". אכן, החשיבות של הענקת כלים טכנולוגיים למורים חדרה עמוק לתודעה הציבורית, ואנחנו מברכים על כך. 
 
חזון קרן אתנה הוא להעניק ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה. כמו כל טכנולוגיה, גם המחשבים והאייפדים החדישים ביותר יתיישנו תוך 3 שנים בממוצע. אנחנו מייחסים חשיבות רבה לעובדה, שכדי להיות עדכני – בכל תחום – צריך שיהיו ברשותך כלים עדכניים. לכן, ככל האפשר, אנחנו מנסים – כעבור 3 שנים – לחדש את המחשבים הניידים של המורות והמורים. אנחנו מאמינים שבצורה זו, המורים יוכלו להמשיך וללמד את ילדינו בצורה רלוונטית ומתקדמת. 
 
בשנה"ל תשפ"א יצטרפו לתכנית "ארגז כלים דיגיטלי" רשויות נוספות ביניהן: תל אביב, חורפיש, עכו, יפיע, דרום השרון, בני ברק, ניצן, חורה, קרית גת ואכסאל. רשויות נוספות ממתינות להצטרף לתוכנית ובימים אלו אנו פועלים לגיוס התרומות והתקציבים עבור רשויות אלו.

במידה וידוע לך על ראש עיר, מנהל בית ספר או מנהלת מחלקת חינוך באחת הרשויות שרוצים להצטרף לתוכניות קרן אתנה, נא לפנות אלינו ישירות דרך האתר או בטלפון. 

במקביל, אנחנו ממשיכים לעבוד על פרויקטים ומיזמים אחרים שיקדמו את החינוך בישראל. אבל על זה נספר בניוזלטר הבא לקראת ראש השנה ופתיחת שנת הלימודים הבאה. כמו שאומרים, stay tuned!


 
לתרומה