לתרומות EN
 

בידך הכוח לשנות את עתידו של ילד עם צרכים מיוחדים

 
כל הורה יודע שהדרך הטובה ביותר להכיר את הילדים שלו היא בעזרת תקשורת. מהרגע שהם נולדים, היחסים שלנו מתבססים על היכולת להתבטא ולהבין - עם או ללא מילים.  

כל ילד הוא עולם ומלואו... אבל יש גם עולם אחר – עולמם של כ-250,000 ילדים הלומדים היום בישראל במסגרות מותאמות לצרכים מיוחדים. רבים מהם אינם מסוגלים לתקשר עם סביבתם ולתת לניצוץ הפנימי שלהם לזרוח.

בעזרת תורמים כמוך, קרן אתנה משנה את עולמם של ילדים עם צרכים מיוחדים על ידי הכנסת טכנולוגיה חדישה לכיתות הלימוד דרך מורות, מורים, וגננות בחינוך המיוחד. אין ספק, ש"ארגז הכלים הדיגיטלי" שלנו, הכולל iPad ו-120 שעות הכשרה מקצועית, עם הנגשת המרחב הלימודי, הביאו לפריצת דרך עבור המורות והמורים, שמקבלים כלי עבודה המתאימים למאה ה-21. אבל ההשפעה שאנחנו רואים על התלמידים עצומה פי כמה וכמה!

צפו כיצד חייו של יאיר השתנו כשמורות בבית ספרו קיבלו "ארגז כלים דיגיטלי" עם אייפד. 
 
 

ה-iPad פותח לילדים עם צרכים מיוחדים עולם חדש, בו הצורך לתקשר אינו גורם לתסכול תמידי, אלא לשמחה מהגילוי, שהסביבה מבינה אותם. לא ניתן לתאר את אושרו של ילד שאינו מסוגל לדבר, כשה-iPad אומר בשמו מה הוא מרגיש, מה הוא רוצה, ומה הוא חולם.

תקופת הקורונה הביאה הרבה חוסר וודאות לחייהם של ילדים עם צרכים מיוחדים, שחייבים שיגרה ויציבות. דווקא עכשיו, חייבים לתת למורים בחינוך המיוחד את הכלים להתמודד עם המציאות החדשה.

לכן, לפני תחילת שנת הלימודים, אנחנו רוצים לגייס ₪65,000 שיאפשרו לנו יחד עם תרומות מהשותפים שלנו יאפשרו לנו להעניק לעוד 60 מורות, מורים וגננות בחינוך המיוחד "ארגז כלים דיגיטלי".  זו הזדמנות לסייע לכ-480 תלמידים אותם הם מלמדים.  

תרומתך הנדיבה תאפשר לנו לעזור לילדים עם צרכים מיוחדים להשתלב במשפחה ובחברה.

יחד, נשנה את העתיד שלהם!

 
לתרומה