לתרומות EN
 

איך המורות שלך תלמדנה את התלמידים מהבית בלי מחשב?

 
בימים אלה של חוסר וודאות לגבי פתיחת שנת הלימודים בכלל ואופן קיום מסגרות הלימודים בפרט, האם המורות והמורים ברשות שלך מוכנים ללמידה מרחוק במידת הצורך?

האם יש להם מחשב לשימוש אישי, עם מצלמה, שאינם חולקים עם בני משפחה אחרים, בעזרתו יוכלו לקיים למידה מרחוק עם התלמידים מהבית? האם הם קיבלו הכשרה מתאימה לשימוש במחשב בתהליכי למידה מרחוק?

לקרן אתנה יש את הפתרון בשבילך ובשביל הצוותים הפדגוגיים ברשות שלך!

"ארגז כלים דיגיטלי", הכולל מחשב נייד עם 3 שנות אחריות ותמיכה טכנית, חבילת תוכנות Office של חברת מיקרוסופט, 120 שעות השתלמות וגמול השתלמות, תיק נשיאה למחשב הנייד ומדפסת אלחוטית. בנוסף, בכל כיתה יותקן אינטרנט אלחוטי ומקרן.

מפעל הפיס מסייע לנו להגשים את החזון ביחד עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד.

גם אם מורות ומורים ברשות שלך כבר קיבלו בעבר "ארגז כלים דיגיטלי" מקרן אתנה ושותפיה, יש אפשרות לבצע שדרוג לכלים חדישים יותר שקיימים היום.

השבוע קיבלנו סרטון מאילן וקנין, ראש מנהל חינוך וקהילה בעיריית נהריה, שמספר כיצד סייעה התוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" למורות ומורים בעיר נהריה במיוחד בימי הקורונה:
 
 

לפי מספר הפניות שאנו מקבלים בשבועות האחרונים, ניכר כי ישנו מחסור במחשבים אישיים למורים. קרן אתנה מגייסת תרומות ייעודיות עבור התכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" ואנו נשמח לעזור לך להעניק למורות ומורים ברשות שלך את הכלים הנדרשים למציאות של היום.

אם ברצונך להעצים את המורות והמורים ברשות שלך, ולאפשר למורים ולתלמידים למידה מרחוק נא ליצור איתי קשר בהקדם.

בברכה ובתקווה לשנת לימודים מוצלחת,

דפנה תמיר
מנהלת התוכניות

daphna@athenafund.org
 
לתרומה