לתרומות EN
 

דווקא עכשיו מרגישים את המחסור בכלים דיגיטליים

 
 
עם פרוץ מגיפת הקורונה והמעבר ללמידה מרחוק התברר כי הלמידה מרחוק מצריכה היערכות מקיפה, הכוללת לא רק את הילדים, אלא בראש ובראשונה גם את המורות והמורים. 

במהלך חודשי הקיץ פנו אלינו, לקרן אתנה, מספר רב של מורות, מורים, מנהלי בתי ספר וראשי רשויות ומנהלי מחלקות חינוך מכל רחבי הארץ, בבקשה לצייד את הצוותים הפדגוגיים שלהם ב"ארגז כלים דיגיטלי". 

היום קיימת מודעות והבנה, שלמידה מרחוק לא יכולה להתבצע באותו האופן בו מתבצעת למידה פרונטלית, ועל מנת לקיים את הלמידה בזום או כל פלטפורמה אחרת, חייבים לצייד את המורים במחשב נייד ומצלמה, ולהכשיר אותם כיצד להשתמש בכלים הללו. 

במהלך הקורונה, המשכנו לחלק "ארגז כלים דיגיטלי" למורות ומורים בירוחם, באר שבע, סביון ואשקלון. כלים אלו אפשרו להם לקיים למידה מרחוק וימשיכו ללוות אותם גם בשנת הלימודים הקרובה, שאיש אינו יודע מה יהיה בה. 

בשנה"ל הנוכחית מתוכננים להצטרף לתוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" מורים ברשויות מ.א. דרום השרון, קרית גת, קרית מלאכי, תל אביב - יפו, מ.א אשכול, מ.א. לכיש, בית אריה – עופרים, מ.מ. יפיע, כפר שמריהו וצפת. 

מורים לחינוך מיוחד בבני ברק, אגודת ניצן ועכו יצטרפו לתוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד".

רשויות נוספות מבקשות להצטרף לתכנית ובימים אלו אנו עובדים על גיוס התרומות שיאפשרו לצרף מורים ומורות נוספים לתוכניות שלנו בהקדם האפשרי. 

חלוקת מחשבים ניידים במצפה ימים אשקלון 
 
לתרומה