לתרומות EN
 

משנים את הלמידה, מחזקים את המורות והמורים

 
משנים את הלמידה, מחזקים את המורות והמורים
"כבר שנים שאנו, המורים, מדברים על למידה משמעותית והכנסת הטכנולוגיה לכיתה, אך עדיין ממשיכים ללמד בדרך המסורתית. התקופה האחרונה שינתה לחלוטין את המצב הקיים. מחשב הופך להיות לא כלי עזר ללמידה, כי אם הכלי העיקרי בלמידה. 

אנו בתחילתו של עידן חדש, עידן המכין את התלמידים לאתגרים של המאה ה-21, ואנו כאן - מתווכים ותומכים. אתגרים אלו של העידן החדש, המועצמים בתקופה הזו של למידה מרחוק בשל הקורונה, דורשים מאיתנו כלים טכנולוגיים שלא תמיד הם מן הנמצא. 
 
בתקופה זו, בה כל תלמיד זקוק למחשב, גם אנו מתמודדים עם מחסור במחשבים בבית שלנו - מחשבים, שיאפשרו למידה של בני הבית ועבודה שלנו במקביל."
 
זהו רק חלק מדבריה המרגשים של אפרת גואטה, מורה בחטיבת הביניים "לבונה" במועצה המקומית בית אריה-עופרים, אותם נשאה בטקס השקת תכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" במועצה, שתיארה את מה שאנחנו בקרן אתנה אומרים כבר שנים. (הסרטון המלא כאן). 
 
מתוך הבנה של אתגרים שהציבה בפנינו הקורונה, כבר מהסגר הראשון קיבלנו פניות רבות מראשי ערים ומועצות בכל אזורי הארץ, המבקשים לצרף גם את הצוותים הפדגוגיים שלהם לתוכניות של קרן אתנה. את סיכום ההישגים של קרן אתנה השנה קיבצנו עבורכם בכתבה הבאה. 
 
נציין, כי לראות את פניהם המחייכות של מורות, מורים וגננות שהצטרפו אלינו השנה וקיבלו מחשב נייד או אייפד יחד עם 120 שעות הכשרה מקצועית, גרמו וממשיכים לגרום לנו להתרגשות רבה ולתת לנו כח להמשיך עד שלכל מורה בישראל יהיה מחשב נייד אישי.
 
 
 
 
  
 
לתרומה