לתרומות EN
 

פתחנו את שנת הלימודים עם הרבה חלוקות!

 
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן-דוד עם מורות לחינוך מיוחד בקרית גת, שקיבלו "ארגז כלים דיגיטלי" מקרן אתנה ושותפינו.
 
 
אחרי חופשת הקיץ הארוכה, חזרנו לפעילות עם חלוקות "ארגז כלים דיגיטלי" במספר רשויות. למרות התקווה שנוכל לחזור לטקסים פרונטליים, בגלל הגל הרביעי של הקורונה נשארנו עם טקסי הזום, שהינם לא פחות מרגשים עבור כולנו.

קיום הטקסים בזום כן מאפשר השתתפות של תורמים ושותפים, אשר בנסיבות אחרות לא היו יכולים להגיע - כגון תורמים מחו"ל או ממקומות מרוחקים ממקום החלוקה בארץ. 

מתחילת שנת הלימודים הצטרפו אל התוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה בישראל" מורות, מורים וגננות מג'לג'וליה, קרית ביאליק, מ.א. אל קסום, חדרה, מ.א. עמק יזרעאל, קרית גת ומ.א. דרום השרון.
 
 
גננות במועצה אזורית דרום השרון בחלוקת "ארגז כלים דיגיטלי"
 

אנו מתרגשים כל פעם מחדש לשמוע את הברכות והתודות, תוך ידיעה, שמורות, מורים וגננות מקבלות ומקבלים כלי עבודה חיוני ביותר, אשר ישפר את תחושת הביטחון המקצועי שלהן ושלהם, וייתן להם תחושת העצמה. 

כל אחת ואחד רוצה לדעת שאחרים מאמינים בה/ו ודואגים לה/ו, והטקסים שלנו מתקיימים בדיוק למטרה זו.  מצדו השני של המתרס, השותפים והתורמים זוכים לראות את הפנים המאושרות של הצוותים החינוכיים, ולדעת, שתרומתם עושה הבדל משמעותי בחיי אנשים אחרים. 

בין הרשויות הנוספות שתצטרפנה בשנה"ל הנוכחית, מ.א. חבל יבנה, אופקים, נתניה, מ.א. לכיש, ירושלים, מזכרת בתיה, בית שמש, דימונה, שדרות, ינוח ג'את, מ.א. לב השרון, ומ.א. מבואות חרמון.  רשויות נוספות ממתינות להצטרף לתכנית ובימים אלו אנו עובדים על גיוס התרומות עבור רשויות אלו.
 
 
גננות באל קסום
 
 
 
חלוקה בקרית ביאליק
 
חלוקה בחדרה
 
לתרומה