לתרומות EN
 

"מעבדת הדמיון" הראשונה הושקה בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה

 

בהתרגשות רבה אנחנו שמחים להודיע, כי ביום ג', ה-5.7.22, השקנו את "מעבדת הדמיון" הראשונה בישראל - בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה בעיר ראשון לציון!
  

 

 

פרויקט "מעבדת הדמיון", עליו התחלנו את העבודה בקרן אתנה לפני יותר משנה, יוצא לדרך באופן רשמי, וכבר בתחילת שנת הלימודים תשפ"ג, תלמידות ותלמידי ביה"ס בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה יתחילו ללמוד בצורה אינטראקטיבית וחדשנית, תוך פיתוח מיומנויות של המאה ה-21.  
  

המורות והמורים בכפר הנוער, לומדות ולומדים כיצד להשתמש בטכנולוגיה האימרסיבית בחינוך. 
  

טקס ההשקה החגיגי של חנוכת מעבדת הדמיון התקיים בכפר הנוער בהשתתפות מיראיל מנוצ'ריאן, נשיאה משותפת של ויצו העולמית, אשר יחד עם בעלה, אהרון כהן ובני משפחתם, תרמו את התקציב שאיפשר להקים את המעבדה לזכר הוריהם,  נינה שפירא, יו"ר אגף החינוך ויצו העולמית, גדי יעקב, מנהל אגף החינוך ויצו העולמית, גליה מירון, מנהלת כפר הנוער, צחי צור טל, מנהל ביה"ס ויצו נחלת יהודה, ומכובדים נוספים מויצו העולמית.  
  


 

כל צוות קרן אתנה, כולל מייסד ונשיא, אורי בן-ארי, ומנהלת התוכניות, דפנה תמיר, וארז נוקד, מנכ"ל חברת "טוטאלי אינטראקטיב" אשר מייבאת את הטכנולוגיה האימרסיבית לישראל, נוכחו בטקס. 
  

בדבריה, שיתפה מיראיל מנוצ'ריאן בהתרגשות רבה כיצד החליטו יחד עם בעלה לתרום להקמת "מעבדת הדמיון" לזכר הוריהם, אשר לימדו אותם את אהבת החינוך ואהבת ישראל, ואמרה שלא יכולה לחשוב על מקום טוב יותר להקמת "מעבדת הדמיון" הראשונה בארץ. 
  

אורי בן-ארי העניק תעודות הוקרה לכל אלה שבעזרתם הוקמה המעבדה, ולאחר מכן נערכו חשיפת לוח התורמים, קביעת מזוזה וגזירת סרט חגיגית בחדר המעבדה.
  

בימים אלה מותקנות "מעבדות דמיון" נוספות ברשויות ברחבי ישראל. החלום שלנו בקרן אתנה הוא שעד שנת 2030, צורת לימוד זו תהיה נגישה לכלל תלמידי ישראל.
  

סרטון מעבדת הדמיון

 

 

 
לתרומה