לתרומות EN
 

אירוע התרמה שנתי

 

מעל 600 איש השתתפו באירוע ההתרמה השנתי של קרן אתנה

 
מעל 600  איש השתתפו באירוע ההתרמה השנתי של קרן אתנה, שנערך באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. האירוע עמד בסימן בת מצווה לקרן אתנה, שהשיקה ב-2007 את התכנית "מחשב נייד לכל מורה" (כיום: "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה"). במסגרת האירוע התקיימה הופעה של אמן הסטנד אפ ישראל קטורזה.

ההכנסות מהאירוע מיועדות לרכישת אייפדים למורי, מורות וגננות החינוך המיוחד בישראל, במסגרת התכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" שהושקה ע"י קרן אתנה ב-2015. מלבד תכנית זו, והתכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה", מנהלת קרן אתנה שלוש תכניות נוספות: " ארגז כלים דיגיטלי לכל גננת" (הושקה ב-2012), "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה למדעים" (הושקה ב-2014), ו"ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לאנגלית" (הושקה ב-2018).
 
תכניותיה של קרן אתנה מתאפשרות הודות ל תרומותיהם של שותפי קרן אתנה, ובהם בנק מסד, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, משרד החינוך, הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, קרן משפחת סילבן אדמס, מגבית קנדה, הרשויות המקומיות שבהן מתבצעת חלוקת המחשבים ותורמים נוספים. בנוסף לכך, סייעו לעריכת ערב ההתרמה גם חברת מפעיל ויקב צרעה.
 
באירוע השתתפו, בין השאר, אורי בן-ארי - מייסד ונשיא קרן אתנה, דפנה תמיר – מנהלת התכניות של קרן אתנה, גבי טייטל – מנכ"ל בנק מסד, יפה בן-דויד – מזכ"לית הסתדרות המורים, אודי רובינשטיין – יו"ר החברות הבנות של קבוצת מגדל ויו"ר הוועד המנהל של קרן אתנה, אלוף (מיל.) אליעזר שקדי – לשעבר מפקד חיל האוויר ומנכ"ל אל-על וחבר הוועדה המייעצת של קרן אתנה, ערן זמורה –מנכ"ל הוצאת הספרים "כנרת זמורה-ביתן דביר" ואישים נוספים.
בנוסף להופעתו של ישראל קטורזה, כלל האירוע קבלת פנים חגיגית, סקירה על קרן אתנה ופעילותה, וצפייה בסרט מרגש המספר את סיפורם של תלמידים בחינוך המיוחד שהחלו לתקשר עם בני משפחותיהם לאחר שלמדו להשתמש באייפד. הצפייה בסרט מאפשרת להבין כיצד בעזרת השימוש באייפד, בעזרת הנחיית המורות, ניתן להשפיע על עתידן של כל כך הרבה משפחות מיוחדות וחיי ילדיהן.
 
"עברנו כברת דרך ארוכה מאז השקת התכנית הראשונה של קרן אתנה ב-2007 וכיום אנו מנהלים כבר חמש תכניות שבזכותן הצטיידו כבר מעל 24,000 מורות, מורים וגננות במערכות מתקדמות המאפשרות שיפור ההוראה והלמידה, ובתחום החינוך המיוחד גם תקשורת עם התלמידות והתלמידים" אמר אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה". "רשויות מקומיות רבות נוספות מצטרפות לתכניותיה של קרן אתנה ואנו עמלים על גיוס משאבים נוספים כדי להעניק לעוד מורות, מורים וגננות ארגז כלים דיגיטלי".
 
בערב ההתרמה הוענקו תעודות רישום בספר הזהב של הקרן הקיימת לשותפים אסטרטגיים של הקרן: בנק מסד, הסתדרות המורים, משרד החינוך, חברת מפעיל, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון וקרן משפחת סילבן אדמס.
 
 טקס חלוקת תעודות הרישום בספר הזהב של הקרן הקיימת
טקס חלוקת תעודות הרישום בספר הזהב של הקרן הקיימת. מימין לשמאל: אורי בן-ארי – נשיא ומייסד קרן אתנה, אודי רובינשטיין – יו"ר החברות הבנות של קבוצת מגדל ויו"ר הוועד המנהל של קרן אתנה, דפנה תמיר – מנהלת התכניות של קרן אתנה, אלוף (מיל.) אליעזר שקדי – לעבר מפקד חיל האוויר ומנכ"ל אל-על, שלי שחר, יו"ר הדירקטוריון של חברת מפעיל, רחלי כהן – משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, יפעת שמואלביץ – מנהלת ההשקעות החברתיות בקרן המשפחתית על שם תד אריסון, גבי טייטל – מנכ"ל בנק מסד, יפה בן-דויד – מזכ"לית הסתדרות המורים, קובי רפאלי, מנהל יחידת הטמעת טכנולוגיות מידע במשרד החינוך, רוני דיין – לשעבר מנהל אגף הטכנולוגיות במשרד החינוך . (צילום ניב קנטור)
 
סרט הפתיחה
 
 
סרט המתעד עדויות אודות פעילות העמותה
 
 
 
תמונות מאירוע ההתרמה
לצפייה בתמונות נוספות מאירוע ההתרמה יש ללחוץ כאן