לתרומות EN
 

הכרה בינלאומית

 

בחודש אפריל 2018 קיבלה קרן אתנה מעמד של יועץ מיוחד למועצה הכלכלית והחברתית של האו"ם (ECOSOC ) קרן אתנה היא גם חברה במועצה הבינלאומית לחנוך פתוח ולחינוך מרחוק -ICDE- ארגון עולמי מוביל בתחום החינוך הפתוח, חינוך מרחוק ,וחינוך מגמיש ומקוון.

 

הצלחתה של קרן אתנה בישראל מעוררת עניין בעולם וגורמים שונים שוקלים ליישם את היוזמה והלקחים שלנו גם במדינות אחרות .

 

קרן אתנה זוכה גם לכיסוי תקשורתי משמעותי בחו"ל וקיבלה סיקור בשורה של אמצעי תקשורת. כך , לדוגמא , אורי בן- ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה רואיין לכתבת שער במגזין הסיני Journal of World Education  המכסה מגמות גלובליות בתחום החינוך . כותרתו של המאמר היתה " כיתה חכמה זקוקה למורים חכמים : הפיתוח הטכנולוגי מקדם את ההתפתחות המקצועית של המורים".

 

צ'ארלס צ'ן יידאן (Charles Chen Yidan ) , ממייסדי ענקית האינטרנט הסינית Tencent , מגדולי הנדבנים בסין ומייסד קרן Yidan  המעניקה פרסים בתחום החינוך , כתב על קרן אתנה במאמר שפרסם במגזין Nikkei Asian Review . המאמר עוסק בשינויים הנדרשים בעולם החינוך , והוא מביא את קרן אתנה כדוגמא ליישום של טכנולוגיה מתקדמת בתחום החינוך.

 

 כמו כן רואיין אורי בן- ארי , נשיא קרן אתנה ומייסדה ,  למגזין החינוך המוביל הסיני Journal of World Education  (שער העיתון בתמונה). 
 
 

 אורי בן -ארי גם הוזמן להרצות אודות הצלחת תכניותיה של הקרן בשורה של כנסים בינלאומיים של האו"ם בתחום הטכנולוגיה בחינוך , שנערכו באירופה , אפריקה וסין. כמוכן הוזמן בן -ארי להרצות בכנס פורום הנשים הבינלאומי לכלכלה וחברה שנערך בפריז ב -2017 ובכנסים נוספים.

 
לתרומה